Livrare gratuita  la toate produsele

Termeni si conditii

Informatii generale

Va multumim pentru interesul manifestat fata de produsele oferite de iBlue.ro. Compania care administreaza site-ul iBlue.ro este AKO GLOBAL OPTICS S.R.L, inregistrata la Registrul Comertului cu numarul de ordine J2/1525/2020 avand Codul de Identificare Fiscala (CUI) RO43454663, Capital Social 200 RON.

Folosirea acestui site implica acceptarea Termenilor si conditiilor de mai jos. Recomandam citirea cu atentie a acestora.

AKO GLOBAL OPTICS S.R.L. (“iBlue”)    isi asuma dreptul de a modifica aceste prevederi fara o alta notificare.

1. Dreptul de autor

Continutul site-ului iBlue.ro – imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica web, scripturi, programe si alte date – este proprietatea AKO GLOBAL OPTICS S.R.L. 

3. Accesul la informatiile de pe site

iBlue garanteaza tuturor utilizatorilor acces limitat, in interes personal, pe site-ul iBlue.ro si nu le confera drepturile de a descarca sau de a modifica partial sau integral site-ul, de a reproduce partial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul in orice alta maniera, in scopuri comerciale sau contrare intereselor companiei AKO GLOBAL OPTICS S.R.L. fara acordul prealabil scris al acesteia.

3. Obligatiile clientilor

Cumparand de la iBlue.ro confirmati ca:

• Varsta dumneavoastra este de minim 18 ani.
• Pentru evitarea oricaror nelamuriri, prin plasarea unei comenzi prin intermediul site-ului nostru, ne garantati ca:

  • utilizati serviciile noastre in mod voluntar;
  • datele continute in formularul de inregistrare sunt adevarate si nu incalca drepturile tertilor

4. Comandarea produselor

Comandarea produselor se face direct pe site-ul iBlue.ro, sau prin telefon la numarul: 0753 000 000, numar de telefon taxabil conform operatorului dvs. de telefonie.

Clientul poate efectua comenzi pe site, prin adaugarea produselor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un produs este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru acesta. Adaugarea unui produs in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a produsului.

Prin finalizarea comenzii, cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii.

Prin finalizarea comenzii, cumparatorul consimte ca vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil/agreat de vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea cumparatorului.

In cazul in care un produs comandat de catre cumparator, nu poate fi livrat de către vanzator, acesta din urma va informa clientul/cumpara­torul asupra acestui fapt si va returna in contul cumparatorului contravaloarea bunului in termen de maxim 30 (treizeci) zile lucratoare de la data la care vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a contractului.

Contractul se considera incheiat intre societatea AKO GLOBAL OPTICS S.R.L. si client in momentul primirii de catre client de la iBlue.ro, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a comenzii.

iBlue isi rezerva dreptul de a anula comanda efectuata de catre client, in termen de 72 de ore de la notificarea clientului prin email si/sau SMS despre disponibilitatea produselor, fara atragerea a niciunei obligatii ulterioare a vreunei parti fata de cealalta parte sau fara ca vreo parte sa poata pretinde celeilalte daune-interese.

5. Limitarea raspunderii pentru produse

In vederea onorarii comenzilor dumneavoastra, subscrisa vom depune toate eforturile rezonabile in acest sens. Cu toate acestea, vanzatorul nu va putea fi atras la raspundere in situatia in care produsele nu se mai regasesc in stoc. Intr-un asemenea caz, subscrisa vom contacta cumparatorul intr-un termen rezonabil pentru a-i comunica aceasta situatie si pentru a-i oferi alternative in vederea deblocarii situatiei: fie va propunem produse similare, fie va vom returna banii. Daca nu va putem contacta, atunci comanda dumneavoastra va fi anulata si va vom restitui intreaga suma de bani achitata.

Toata responsabilitatea defectiunilor si repararea produselor revine in sarcina importatorului comerciantului, in functie de cine elibereaza certificatul de garantie. In cazul in care produsul defect nu se mai fabrica si nici nu poate fi reparat atunci va oferim posibilitatea inlocuirii cu un produs similar sau returnarea integral a valorii achitate. In cazul in care se accepta inlocuirea cu un produs similar, iBlue se obliga sa va restituie diferenta de bani daca produsul oferit pentru inlocuire are un pret mai mic, iar daca pretul este mai mare atunci diferenta de pret este suportata de clientul final. Valoarea maxima a daunelor ce pot fi platite de iBlue oricarui client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este valoarea sumei incasate de iBlue de la acest client. La sfatul personalului nostru specializat, pentru motive temeinice, subscrisa avem dreptul de a accepta sau de a refuza comanda dumneavoastra. 

6. Limitarea raspunderii pentru preturi

Preturile prezentate includ TVA (19%). Pretul de achizitie tiparit pe factura va fi acelasi cu cel stabilit de consultantul de vanzari in momentul confirmarii comenzii ca fiind comanda ferma sau, in cazul comenzilor cu plata online direct cu cardul de credit, acest pret va fi cel publicat pe site la momentul achizitiei. Nu exista o limita minima de pret a comenzii. Preturile pot fi modificate fara a se proceda la o comunicare in acest sens in prealabil, cu respectarea dispozitiilor legale aplicabile.

In cazul ofertelor promotionale se va specifica perioada de valabilitate a acestora, cu mentiunea ca acestea sunt valabile numai in limita stocului disponibil.

Promotiile sunt marcate corespunzator prin folosirea sintagmelor „promotie“  sau sintagme asemanatoare precum  „oferta“ etc. Acestea au, de asemenea, specificata perioada de derulare sau valabilitatea in limita stocului disponibil.

7. Limitarea raspunderii pentru livrare

Livrarea produselor are o arie de extindere nationala si, astfel, se va face oriunde in Romania. iBlue isi rezerva dreptul sa efectueze confirmarea comenzilor inainte de onorarea lor prin contactarea clientilor. Livrarea produselor va fi gratuita oriunde in tara pentru toate produsele.

iBlue isi rezerva dreptul sa intarzie sau sa anuleze livrari ale produselor comandate daca acestea nu pot fi onorate din cauze de forta majora, independente de iBlue In cazul in care clientul nu este gasit la adresa mentionata, in intervalul orar stabilit de comun acord, curierul nostru va reveni inca o data dupa ce va restabili contactul cu clientul. Daca nici de aceasta data clientul nu este gasit la adresa indicata si la ora stabilita, comanda va fi anulata si produsul returnat la sediu. In toate aceste situatii, subscrisa nu poate fi trasa la raspundere de catre cumparator, acesta neputand sa pretinda daune-interese care sa acopere evetualele prejudicii ce i-au fost produse de cauze de forta majora.

8. Limitarea raspunderii pentru plata

Plata produselor comandate conform acestui Contract cu Clientii se poate efectua in avans sau la livrarea produselor iBlue  isi rezerva dreptul ca in anumite cazuri sa solicite plata produselor in avans. Plata in avans se poate realiza prin card online sau prin ordin de plata; dovada platii trebuie trimisa catre iBlue la adresa de e-mail contact@iblue.ro. Livrarea va fi efectuata numai dupa intrarea banilor in contul iBlue Plata in avans se considera si plata cu ajutorul cartii de credit online. In acest caz,iBlue va solicita procesatorului de plati electronice confirmarea securitatii si a validitatii tranzactiei si, de asemenea va efectua verificari suplimentare acolo unde este cazul, inainte de livrarea produselor. In cazul vanzării cu plata in avans, produsele comandate trebuie achitate integral, in caz contrar, livrarea nu va fi realizata.

9. Limitarea raspunderii pentru garantia produselor

GARANTIE
Produsele comercializate de iBlue au fost testate si avizate, corespunzator exigentelor directivelor europene si a legislatiei aplicabile, dar pentru ca utilizarea lor sa nu va creeze probleme, sunt necesare o folosire si o intretinere in conformitate cu instructiunile de utilizare aferente. La solicitarea garantiei se va prezenta certificatul de garantie impreuna cu factura de achizitie in original.

Termene de garantie comerciala:

Produsele comercializate dispun de 24 de luni de garantie in conditiile utilizarii corespunzatoare. Garantia este oferita pentru calitatea materialului, precizia de executie.

Garantia acordata de furnizor se refera numai la deficiente ale produselor determinate de defecte de fabricatie sau vicii ascunse, descoperite in conditiile unei intretineri corespunzatoare a produselor. Deteriorari ale produselor precum zgarieturi, fisuri, sparturi, rupturi, deformari, nu sunt acoperite de garantie, fiind considerate efecte ale unei intretineri necorespunzătoare.

Solutii si accesorii pentru ochelari: Aceste produse beneficiaza de garantie 6 luni de la achizitionare, fiind produse cu o durata de viata scurta. Toate aceste produse se vor manevra in mod corespunzator cu indicatiile primite si vor fi intretinute cu solutiile adecvate.

In cazul unor defecte de fabricatie, produsele sunt trimise de client catre iBlue.ro. Produsele vor fi inspectate de catre furnizorul acestora, iar in cazul in care acestea se dovedesc a fi defecte, clientului i se vor inlocui produsele sau va primi contravaloarea acestora. Va rugam sa retineti ca acest proces poate dura pana la doua luni, inclusiv timpul de transport. Cand o eroare de fabricatie este recunoscuta, va vom trimite un nou produs identic, fara taxa de transport. Daca, totusi, se determina ca nu exista nici o eroare de fabricatie, nu va putem rambursa produsele sau trimite o noua pereche.

TERMENUL DE GARANTIE

Pentru produsele mentionate este de 24 luni, cu excepţia produselor pentru care exista o garantie specifica. Garantia se refera numai la defecte de fabricatie sau vicii ascunse si isi pierde valabilitatea in cazul utilizarii necorespunzătoare al produselor. In vederea acceptarii garantiei, va rugam sa pastrati factura, sa returnati produsul impreuna cu un formular de reclamatie specific, completat integral.

Documentul fiscal pe care il primiti impreuna cu marfa va  servi ca certificat de garantie.

In cazul in care produsul defect nu se mai fabrica si nici nu poate fi reparat atunci va oferim posibilitatea inlocuirii cu un produs similar sau returnarea integral a valorii achitate.

In cazul in care se accepta înlocuirea cu un produs similar, iBlue se obliga sa va restituie diferenta de bani daca produsul oferit pentru inlocuire are un preț mai mic, iar dacă pretul este mai mare atunci diferenta de pret este suportata de clientul final. Valoarea maxima a daunelor ce pot fi platite de iBlue oricarui client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este valoarea sumei incasate de iBlue de la acest client.

GARANTIA LEGALA DE CONFORMITATE este acordata potrivit dispozitiilor din Legea nr.449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora. Raspunderea vanzatorului privind garantia legala de conformitate, potrivit prevederilor art. 9 – 14 din Legea 449/2003, este angajata daca lipsa de conformitate apare intr-un termen de 2 ani, calculat de la data livrarii produsului . Pentru produsele a caror durata medie de utilizare este mai mica de 2 ani, termenul prevazut la art. 16 se reduce la aceasta durata.

Lipsa de conformitate se remediaza prin reparare sau inlocuire, in mod gratuit, inclusiv pentru garantia comerciala. Perioada de remediere pentru garantia legala de conformitate este de maxim 15 zile calendaristice din momentul informarii vanzătorului de catre consumator. In cazul repararii produsului in temeiul garantiei legale de conformitate, in acesta vor fi montate numai piese noi.

Perioada de remediere pentru garantia comerciala va fi stabilita de comun acord, in scris, intre vanzator si consumator, fara niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luandu-se in considerare defectele semnalate, natura produselor, durata medie de utilizare, precum si specificatiile tehnice ale producatorului.

Prezentele reglementari privind garantia produselor sunt intocmite conform prevederilor Legii nr.449 din 12.11.2003 si nu afecteaza celelalte drepturi ale consumatorului, prevazute de Legea nr.449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, de Ordonanta nr.21/1992 privind protectia consumatorilor ori de orice alte acte normative, inclusiv acte normative europene, ce privesc drepturile consumatorilor.

In vederea solutionarii in mod eficient a reclamatiilor dumneavoastra, ne rezervam dreptul de a va solicita documentele necesare pentru a dovedi indeplinirea conditiilor prevazute la punctul 3 – ”Obligatiile clientilor”.

9. Limitarea raspunderii pentru garantia produselor

Utilizatorii care viziteaza site-ul iBlue.ro pot face comentarii la adresa acestuia si a produselor pe care le ofera.

iBlue nu va purta responsabilitatea si nici nu va putea fi obligata sa plateasca vreun fel de despagubiri pentru orice forma de dauna produsa prin astfel de comentarii sau comunicari. In cazul trimiterii unor documen­te, altele decat cele legate de procesul de cumparare/vanzare a unor produse, se considera ca utilizatorul confera societatii AKO GLOBAL OPTICS S.R.L. si afiliatilor/aso­ciatilor acesteia dreptul neexclusiv, nelimitat, gratuit, irevocabil si retransmisibil de a le folosi, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, precum si dreptul de a o distribui oriunde in lume, prin orice mijloc. Utilizatorul garanteaza ca are toate drepturile asupra continutului pe care il transmite pentru a fi publicat pe site, prin orice modalitate, astfel incat, prin folosirea acestui continut, sa nu cauzeze prejudicii niciunei persoane. iBlue nu isi asuma nici o responsabilitate privind posibilele daune provocate de folosirea continutului acestor comentarii de catre utilizatorii site-ului, ele fiind oferite sub aceeasi limitare a responsabilitatii ca si restul continutului de pe site.

10. Limitarea responsabilității pentru linkuri către alte site-uri, server, browser

Site-ul iBlue.ro este gazduit pe servere de tipul „Shared Hosting“. Societatea AKO GLOBAL OPTICS S.R.L. nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site, indiferent de motivele aparitiei lor, acestea incluzand modificări ale site-ului, setari, sau actualizari. AKO GLOBAL OPTICS S.R.L. nu va putea fi facuta raspunzatoare pentru erorile aparute datorita folosirii anumitor browsere pentru vizitarea site-ului iBlue.ro. AKO GLOBAL OPTICS S.R.L. nu raspunde de continutul, calitatea sau natura site-urilor care pot fi accesate prin legaturi (link-uri) de pe site-ul iBlue.ro. Pentru respectivele site-uri, raspunderea integrala o poarta proprietarii site-urilor in cauza.

11. Dreptul de returnare a produselor

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul (AKO GLOBAL OPTICS S.R.L.) ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului prin returnarea in termen de 14 zile de la comunicarea deciziei de renuntare a produsului cumparat impreuna cu accesoriile, conform Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta cu modificarile ulterioare.

Va aducem la cunostinta ca, potrivit dispozitiilor legale in vigoare, este necesar ca produsele sa fie returnate in conditii perfecte, adica aceleasi ca si in cazul livrarii produsului, fara urme de uzura sau deteriorare a produsului, fara sa fi fost purtat sau folosit, insotit de toate etichetele produsului. In caz contrar, in masura in care produsul prezinta urme de folosire, etichetele sunt rupte, sau chiar sigiliile existente pe produs sunt degradate/rupte (fiind vorba de sigilii care permit probarea produsului, fara a fi necesara indepartarea acestora), iBlue va evalua produsul si va stabili daca valoarea acestuia a fost diminuata, urmand a va instiinta cu privire la suma ce va fi retinuta in acest sens. Potrivit art. 14 alin. 3 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, consumatorul este responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

In ceea ce priveste ochelarii, va informam ca acestia sunt livrate impreuna cu un sigiliu de protectie ce permite insa probarea acestora. Returnarea ochelarilor se accepta doar daca sigiliul nu este rupt/deteriorat. Aceasta masura este tocmai pentru a ne asigura ca produsele returnate sunt cele trimise initial de catre noi, respectiv pentru a verifica originalitatea produsului.

Pentru orice astfel de cerere este necesar sa completati formularul ce se gaseste in josul pagnii „Politica de retur”. 

Pentru orice reclamatie/ce­rere/notifica­re termenul de raspuns este de 1–2 zile lucratoare, insa, in anumite conditii speciale, acesta se poate prelungi pana la maximum 15 zile lucrătoare.

Vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dv. Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari. Putem amana rambursarea pana la data la care primim inapoi produsele sau pana la momentul la care ne-ati furnizat dovada ca ati trimis inapoi produsele, fiind valabila data cea mai apropiata.

Produsele pot fi ridicate de la adresa dumneavoastra de catre un curier trimis de AKO GLOBAL OPTICS S.R.L. fara niciun cost.

12. Litigii si dispozitii finale

Orice alta problema cauzata de produsele  prezentate pe iBlue.ro sau de informatiile prezentate pe acest site si care nu este deja tratata de niciun articol din prezentul document, se va solutiona pe cale amiabila in termen de 30 de zile lucratoare de la data sesizarii in scris a problemelor, de catre utilizator. In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor romanesti de judecata, partile alegand competenta instantelor de pe raza municipiului București. Clientul isi asuma in totalitate aceste riscuri odata ce isi exprima acordul fata de acest Contract cu clientii. Pentru sesizari, inclusiv raportari ale incalcarii drepturilor de autor va rugam sa ne contactati la adresa de e-mail contact@iblue.ro

13. Politica de Confidențialitate

Shopping cart

close

Sign in

close

Scroll To Top