Livrare gratuita  la toate produsele

Politica de retur

30 de zile drept de retur

Ne dorim ca toti clientii nostrii sa fie incantati de produsele noastre. Cu toate acestea, in cazul nefericit in care nu sunteti complet multumit, suntem aici pentru a va ajuta.

Politica standard de returnare

Va rugam sa tineti cont de cateva lucruri importante atunci cand doriti sa returnati un produs pe care l-ati achizitionat de la iBlue.

  • Aveti 30 de zile calendaristice pentru a returna un articol de la data la care l-ati primit.
  • Doar articolele care au fost achizitionate direct de pe site-ul web iBlue.ro pot fi returnate. Produsele iBlue cumparate prin intermediul altor comercianti trebuiesc returnate in conformitate cu politica lor de returnare si rambursare.
  • Va rugam sa va asigurati ca articolul pe care il returnati este reambalat cu toate ambalajele si documentatia care au fost incluse la primirea acestuia.

*Daca lipseste orice articol din cutia produsului, returul dvs. va fi refuzat.

Cum sa returnati un articol?

Completati formularul de mai jos si veti fi contactat in cel mai scurt timp de catre un agent.

*Gasiti numarul comenzii dvs. in e-mailul de confirmare pe care l-ati primit atunci cand ati plasat comanda.

Rambursari

Odata ce primim articolul dvs., rambursarea este initiata imediat. Modul in care este procesata rambursarea dvs. depinde de metoda initiala de plata:

  • Daca ati platit prin card de credit sau de debit, rambursarile vor fi trimise bancii emitente a cardului in termen de cinci zile lucratoare de la primirea articolului returnat sau cererea de anulare. Va rugam sa contactati banca emitenta a cardului pentru intrebari despre returul banilor.
  • Daca ati platit prin ramburs, vom solicita un cont bancar in care sa va viram banii.
  • iBlue nu acopera costurile de returnare.

Articolele comandate online de la iBlue care au ajuns deteriorate sau au anumite defecte, pot fi returnate contactand serviciul clienti. Va rugam sa trimiteți un e-mail la retur@iblue.ro sau sa completati formularul de retur si sa includeti „Deteriorat / Defect” si numarul dvs. de comanda in linia de subiect. Va rugam sa furnizati si o scurta explicatie a motivului pentru care doriti returul produsului.

Shopping cart

close

Sign in

close

Scroll To Top