Intrebari generale

Puteti adauga produsele dorite in cos si sa finalizati comanda online.

Veti primi un email de confirmare a comenzii ce contine toate detaliile despre comanda dvs.

Daca nu ai primit confirmarea comenzii prin e-mail, trebuie sa te asiguri ca ai introdus corect datele. Poti sa ne contactezi pentru verificare pe contact@iblue.ro 

In cazul in care aveti un cont creat, puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea Istoric comenzi.

Dupa ce avem confirmarea comenzii dumneavoastra, produsele aflate in stoc se livreaza in aproximativ 24 de ore pentru comenzile plasate in timpul saptamanii sau aproximativ 72 de ore pentru comenzile plasate in week-end.

In cazul in care doriti sa modificati o comanda, va rugam sa ne contactati la contact@iblue.ro sau telefonic la 0753 138 485 de Luni pana Vineri in intervalul orar 09.00 – 17.00. Va rugam sa precizati si numarul comenzii, pe care il puteti regasi in sectiunea Istoric comenzi sau in e-mailul de confirmare a comenzii.

Pentru a efectua returul intra acceseaza pagina Retur„. Urmatorul pas este sa completezi formularul de retur, nu omite nicio informatie. Dupa aceea returul tau va fi procesat, vei primi automat pe adresa de email AWB-ul aferent si va veni un curier sa ridice pachetul. Pune acest formulat in cutia produsului returnat. 

Daca doresti sa returnezi produsul, procedeul de impachetare pentru retur este foarte simplu. Pune in cutia originala produsul si ai grija sa nu fie deteriorate etichetele originale ale acestuia, apoi trebuie sa imbraci cutia intr-o punga/cutie care sa o protejeze, si sa sigilezi cu banda adeziva punga. 

Intrebari despre plata comenzii

In magazinul iblue.ro sunt acceptate  cardurile de debit sau credit emise sub sigla Visa sau Mastercard. Platile cu cardul se proceseaza prin MobilPay. Toate  informaţiile referitoare la  achizitiile cu cardul sunt transmise in forma criptata, printr-o conexiune securizata, astfel incat acestea sa nu poata fi accesate de terte parti.

Pentru produsele returnate, va trebui sa suportati costul de livrare a produsului.

Dupa ce returul a ajuns la noi in depozit, acesta va fi verificat si validat de catre iBlue, urmand ca in maxim 15 zile sa fie restituita contravaloarea produsului returnat. 

Daca ai facut o comanda si te-ai razgandit, poti anula aceasta comanda făcând o solicitare scrisa intr-un mail la adresa contact@iblue.ro. Daca comanda a plecat catre tine aceasta nu mai poate fi anulata, in acest caz va trebui sa efectuezi procedura de retur. 

Poti urmari comanda ta în cativa pasi simpli: verifica-ti mailul de confirmare a comenzii, asa vei stii ca plasarea comenzii a avut succes. Dupa aceea vei primi prin SMS un numar de AWB de la curierul care transporta comanda. Poti urmari pachetul folosind numarul de AWB direct pe site-ul curierului. Daca nu ai primit inca SMS-ul ce contine AWB-ul, poti accesa pagina https://iblue.ro/status-comanda/ pentru a verifica daca comanda ta a fost procesata.